22 Mayıs 2014 Perşembe

Mayıs Katliamları Neye İşaret?


7 Eylül 2012 tarihinde Afyon Cephaneliği patladı. Korkunç felakette 25 asker ölmüştü. Onların ölümüne bir dereceye kadar hazır olduğumu söylersem şaşırmayın. Patlamanın olduğu gece, bir rüya görümüm olmuştu. Amerika kendi askerlerini kıyıp geçiyordu. Caddeler kopmuş beden uzuvları ile doluydu, yerler kan gölüne dönüşmüştü. Aynı gece bir vizyon daha görmüştüm. 1955 yılındaki 6-7 eylül olaylarında sahne alan Hristiyan mezarlıklardan birindeydim. Bir Hristiyandan yaptıklarım için özür diliyordum. Bu iki vizyonun aynı geceye rastlaması hatta peşpeşe bir filmin iki sahnesi gibi olması ve her iki olaydan da haberim olmamasına karşı duyuötesi olarak görmem, beni fazlasıyla kuşkulandırdı. Sanki ülkemiz bir tür bedel ödüyordu. Şimdi hiç yorumsuz olarak bir tespitimi paylaşmak istiyorum. Düşünüyorum ama dilim varmıyor konuşmaya...(Görüş Dışı kitabında ayrıntıları ile yer var)

13 Mayıs 2014 Soma Madeni Felaketi - 301 ölü
11 Mayıs 2013 Reyhanlı Katliamı - 54 ölü
31 Mayıs 2010 Mavi Marmara Olayı - 9 Türk öldürüldü
17 Mayıs 2010 Zonguldak Faciası - 30 ölü
4 Mayıs 2009 Mardin'de Düğün Katliamı - 45 ölü

Son birkaç yıllda başımıza gelen en büyük ölümlü olayların hemen tamamı mayısta....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder