2 Ocak 2014 Perşembe

Sevgili Adayı Enerji Varlığı



SEVGİLİ ADAYI VARLIK

Bir gün nihayet yeterli miktarda enerjiyi biriktirip varlıklar içerisindeki “esas” varlıkla yüz yüze gelip konuşmayı başardım. Artık klasik hale geldiği gibi, dalınç durumuna girerken, astral bedenle fizik bedenden ayrıldım. Yatakta sağa sola dönüyordum. Kalkma uğraşı içerisindeyken yalnız olmadığımı fark ettim. Görünürde bir varlık yoktu ama onu bilincimde güçlü bir şekilde algılıyordum. Sol yanımda duruyordu bu defa. Öylece durup beni seyrediyordu. Belli ki benden bir hamle bekliyordu. Yataktan kalkarak yere bastığım sırada uçarak tavandan çıkmayı düşündüm. Havalandım, fakat tavandan çıkmak yerine ona başımı çarparak gerisin geriye yere düştüm. Başarısızlıkla sonuçlanan gitme girişimimden sonra kendimi aynada görmeyi tasarladım. Giysi dolabının aynasının karşısında durdum. Kendimi incelerken varlık da beni inceliyordu. Aynada gördüğüm şey karşısında şaşkınlık geçirdim. Renkli ama şeffaf bir beden görmeyi hayal etmiştim hep. Oysa gördüğüm etten kemikten oluşan bir bendim. Normal hayatımda asla giyinmeyeceğim tarzda giyinip, üstüne üstlük garip bir makyaj yapmıştım. Siyah renkte deri kemerlerden oluşan bir üst, ona bitişik deri pantolon ve türkuaz- mavi renkli saç diplerine kadar uzayan bir göz makyajı ile son derece vahşi, frapan, çılgın biri gibi görünüyordum. Yoksa fizik bedenden ayrılan astral-enerji beden bir tür ikiz beden miydi? Öyle olsa ikiz bedenin bu dünyanın astral planında ne işi vardı? Odam fizik dünyadaki odanın tıpatıp aynısıyken, görüntüm neden bu kadar alakasızdı? Kendi dublemi mi yaratmıştım yoksa ve de ona bilinçdışının hayali ile mi şekil vermiştim? Bu sorularıma Castaneda’nın kitapları dahi cevap verememişti. Ama orası düşünme yeri değildi, eylem yeriydi ve ben de buna göre davrandım.
Hala görüntüsü oluşmayan ama varlığını hissettiğim varlığa doğru dönerek, “Kimsin sen? Seni görmek istiyorum!” dedim kararlılıkla. Kendimi görmüştüm, şimdi ise sıra ona gelmişti.Yatağa geri dönüp sırtımı yasladım. O görünene kadar beklemeye karar vermiştim ki, çok geçmeden görüntüsü belirmeye başladı.

(Astral Kapılar kitabından)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder