2 Ocak 2014 Perşembe

Vanga'nın Gerçekleşmiş Kehanetleri



VANGA'NIN GERÇEKLEŞMİŞ KEHANETLERİ

11 EYLÜLKorku, korku! İki Amerikan kardeş, çelik kuşlar tarafından düşürülüyor! Kurtlar çalılarda ulur ve suçsuzların kanı dere gibi akar. (1989)

İNDİRA GANDHİYakın zamanda hükümetin başına geçiyor. Orada uzun kalmıyor, çünkü ölüm buna engel oluyor. Onu ölüme götüren elbisesi oluyor. Duman ve ateşin ortasında sarılı-turunculu elbise görüyorum. (1969)

BERLİN

DUVARIHer şey yıkılıyor Berlin duvarı da, Sovyetler Birliği de... Hepsi gidici... NATO'ya gidiyoruz. Avrupa'ya dönüyoruz... (1987)

İKİNCİ DÜNYA SAVAŞIPek yakında dünya karışacak, bir çok insan hayatını kaybedecek... Bir yıl sonra savaş başlıyor. (1940)

Yakında savaş sona eriyor. Savaşı Ruslar kazanacak. Rusya yaklaşık 50 yıl sonra dağılacak... (İkinci Dünya Savaşı)

Büyük Rusya'ya karşı çıkan o devlet savaşı kaybediyor. (Fenomen belgeseli)

GORBAÇOVSavaş olmayacak! 6 yıl sonra dünya kademe kademe değişmeye başlayacak. Eski liderler gidiyor, yerine yenileri geliyor. Rusya'da yeni bir adam ortaya çıkıyor. (1979)

Değişim YILIİnsanların hayatlarında büyük değişimler oluyor. Ve onlar tanınmayacak derecede değişecekler. 1990 yılından itibaren işaretlerini göreceğimiz yeni çağ başlıyor. (1971)

OBAMABir gün Amerika'da beyaz ev siyah olacak, okyanusun ötesindeki siyah insanlar da beyaz. (1992)

YUGOSLAVYA'NIN PARÇALANMASIYugoslavya parçalanacak, çünkü onlar tanrıya küfür ediyorlar.

PRAG BAHARIPrag'ı hatırlayın! Şehrin üzerinde büyük güçler dolanıyor ve "savaş, savaş" diye çığlık atıyorlar. (1968)

KURSK DENİZALTI FACİASIKursk sulara gömülüyor ve tüm dünya onun için ağlıyor.(1980)

HASTALIKLARBilinmeyen birçok hastalık ortaya çıkıyor. İnsanlar sebepsiz yere ve sağlıklı görünürlerken bayılıyorlar. Oysa bunu hala önleyebilirsiniz, bu sizin elinizde... Kırk yıl sonra şimdiki hastalıklar yerini yenilerine bırakacaklar. Beyinle ilgili hastalıklar... (1981)

1 yorum:

  1. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var hepinize teşekkürler Dr beyaz her türlü çözüm için kendisine ulaşın

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil