22 Nisan 2014 Salı

Deshira - İzmir'in Hüzünlü Falcısı

Onu gördüğümde beni ilk olarak gözleri, sonra da mütevazılığı etkilemişti. Mavi renkli enerjisine bir de nedenini bilmediğim gizemli bir hüzün karışmıştı. Bende yarattığı ilgi, kaçınılmaz olarak röportaj isteğine dönüştü. Doğrusu Kemeraltı'nın bu güzel falcısı için birkaç satır yazmamak kayıp olurdu.
Yaşanmışlıklarla dolu güzel yüzüyle, boylu boslu, etkileyici dış görünüşüyle ve estetik duruşuyla kendine özgü bir havası olan Deshira (Deşira) henüz 40'lı yaşlarının başında. Arnavutluk doğumlu. 1994 senesinde Türkiye'ye göç edip İzmir'e yerleşince vasıfsız işçi olarak çalıştığı yerde mesai arkadaşları arasında kahve falındaki yetenek ve ustalığıyla ünlenmiş. Şimdilerde bu yeteneğini Kemeraltı'da tanınmış bir kafede sergiliyor. Tabii ki kahve fincanı, onun için sadece odaklanmayı sağlayan bir araç. Hatta elinde kibarca tuttuğu tarot destesi de öyle. Çünkü onun gördükleri, duydukları ve hissettikleri, fiziksel formlardan değil, metafiziksel etkilerden kaynaklanıyor.
Henüz 15-16 yaşındayken ani baygınlıklar geçirmeye başlayan Deshira'da fiziksel yönden herhangi bir sorun bulunamamış, derdine çare gösterilememiştir. Bunun üzerine bilgisine başvurulan bir hoca, onu gördüğünde annesi dışındaki herkesi dışarı çıkarmış. Deshira'nın yanında (teknik olarak enerji bedeni üzerinde) bir değil, iki değil, birkaç bedensiz varlığın, yani halk ağzıyla cinin olduğunu açıklamış ve fakat bu varlıkları uzaklaştırma çabaları sonuçsuz kalmış. Deshira bu varlıklarla uzlaşmak zorunda kalmış. Aynı varlıklar bugün de yanında bulunuyorlar ve fal baktıranların şok geçirmesine sebep olan bilgiler bu varlıklardan geliyor. Tabii ki mevcut durumun bedelinin ağır olacağının farkına varması uzun sürmemiş Deshira'nın. İşte bu ödediği bedeller, üzerine sinmiş kesif hüznün de müsebbibi olmuş. Henüz Arnavutluk'ta yaşadığı dönemde başarısızlıkla sonuçlanan üç evlilik geçtiğini anlatırken, eşlerini cinlerin kaçırdığını sormadan söyler mesela. Ve fal bakması için sırada bekleyen onca insana rağmen hala bir ev sahibi olamayışını da onlara bağlar. Evet, Deshira haklı, çünkü metafizik varlıkların bu türleri, Dünya'da buldukları aracıları kaçırmamak için ellerinden geleni yaparlar. Buna irtibat kurdukları kişinin çevresindeki insanları kaçırmak ve bu kişileri bağımlı kılmak dahildir. Falcının zengin olması halinde işi bırakacağını ve hatta kapıyı yüzlerine kapatacağını da bilirler. Çünkü Deshira, yaptığı işten memnun değildir. Onlardan kurtulamadığını anlatırken üstüne basa basa "Mutlu değilim." der ve zaten bu ruh hali onun her hücresinden yayılır.
Deshira, misyonunun kesinlikle bu olduğunu düşündüğü şifacılığı da yine varlıklardan dolayı uygulayamaz. Bu yöndeki girişimleri, genç kızlığında olduğu gibi, baygınlıklarla sonuçlanır. Genç kadın tüm enerjisini zorunlu olarak kısıtlı bir alana harcamakta, kişisel tekamülü gerektiği gibi ilerleyememektedir. Varlıklardan fırsat bulup enerjisini yükseltememekte, astral v.b beden dışı tecrübelerden mahrum kalmaktadır. Yakalandığı kısır döngüde varlıkların müşterinin zihninden alıp ona ilettiği görüntü, ses ve hislerden, ülkede deprem, doğal afet habercisi olan rüyalardan başka önemli bir fizikötesi algı veya deneyimi yok. Birçok kişi için aslında onun sahip oldukları uzak bir hayaldir, ancak insanın psişik bir varlık olduğu ve imkanlarının teoride de pratikte de sınırsıza yakın olduğu unutulmamalıdır. 
20.04.2014, İzmir Bu yazı Deshira'nın izniyle yazıldı...

77 yorum:

  1. Merhaba deshiraya izmirde nasıl ve nerede ulaşabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadı Cafe : https://cadikafe.blogspot.com/

      Sil
  2. Kemeraltında kızlarağası hanı var onun hemen yan sokağında kahve içilen bir sürü yer var Beyzade-Hayal kahvesi denen yeri bul orda olması lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erden yakamoz hanım İzmir'de değil boşuna kemer altında aramayın Kıbrıs'ta sadece yazları Bodrum'da ve bir ay .Zor ulaşılır çok beklenir ama değer severiz kendisini ailecek ve onsuz yapamayız saygılar .

      Sil
    2. Merhaba sinem hanim bende ulasmak istiyorum kendisine nasil ulasabilirimm

      Sil
    3. Hayır burda izmirde. Bayzade kafenin karşısında esnafım ben. Pandemiden dolayı uzaktan bakıyor fala. Kıbrıs’ta fln değil uydurmasın Kıbrıs’ta diyen kişi

      Sil
    4. Çok etkileyici çok. Kim gitse hayretler içerisinde kalıyor. Cokta kibar bi abla. Ben çok seviyorum kendisini. Kızlarağası yanında falcılar sokağında Beyzade cafede

      Sil
    5. hande hanım, cafenin numarasını verir misiniz?
      ERden hanım neden burda değilim desin ki?
      bir de falcı değil diyorlar Fal kafedeki kişi erden yakamoz mu?

      Sil
    6. Deniz hanım 0.5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
      Instagramda kullanıcı adı: denizdengelenenerji
      Mail : denizdengelenenerji@gmail.com
      Lütfen gerçekleri öğrenmek isteyen kişiler ulaşsın pembe tablo çizmez ancak hayatınızda çok güzel bir pencere acar size .Mucize isteyen arayan herkes ulaşsın insalah ve en imkansız denen ilişkisinde sekiz ay sonra Quantum çalışması ile evlenmiş birisi olarakdiliyorum Deniz hanım candır. Asla pembe tablo ile oyalamaz .
      Ayrıca Erden Yakamoz hanım kıbrıslıdir ve asla turkiyede değildir ben iki sene önce kıbrısta birebir bakım yaptirmistim kendisi bir kere seminerler veriyor yarim türkçesi ile bariz şive farklı konuşuyor 1.80 boylarında aklınız alıyor mu izmirde olsun ve dediginiz yerlerde olsun sakin sizi kandirmalarina izin vermeyin .Tek ulaşabileceğiniz alan erden yakamoz hanıma: erdenyakamoz@gmail.com şuan nerede bilemem ama bunların dışında inanmayın kendisi zaten baktığı fal değil kahve tarot vb zaten asla bakmaz tanıyanlar bunu bilir onun bakımı bunlar asla değil.Ve onun kıbrıs guzelyurtta kocaman ofisi var ve bütün kıbrıs tanır.

      Pınar Sandal Kaya
      pinarsandal79@gmail.com

      Sil
    7. Bir erkek olarak Erden yakamoz hanımefendiye yeğenim için gitmiştik iki buçuk sene önce Yeğenimin ailesini toparlamıştı cidden kendisi profesyonel birisidir asla fal kafelerde çalışmaz Kıbrıs Güzelyurt ta koskoca ofisi vardir tanıyanlar bilirler topluma örnek olmuş birisidir lütfen Erden yakamoz İzmir'de falan kafede filan kafede diyenlere asla inanmayın yıllardır aynı mail kullanmakta Erden yakamoz hanım erdenyakamoz@gmail.com den ulasabilirsiniz telefonu senelerdir bilen bilir 5.3.6.4.4.1.8.5.0.5 tır .iki buçuk sene önce bütün çevrem bu şekilde ulaştı kendisine .Kendisi çok uzun boylu şive olarak da tam Türkçe konuşamayan birisidir kibrislidir ve çok önemli bir isminde akrabasıdır burda yanlış yönlendirme yapmayin .Deniz hanimi da tavsiye ederim muhteşem enerjisi ile grup çalışmaları ile oldukça başarılı profesyonel bir isimdir.İliskiler konusunda oldukça iyi enerji çalışmaları olup kendisini sekiz senedir şifa çalışmaları ile kanıtlamış bir isimdir .
      Instagram kullanıcı adı : denizdengelensifa
      Mail: denizdengelenenerji@gmail.com
      Tel : 5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
      Bakım içinde deniz hanıma WhatsApp tan on yazı yazarsanız samimi bir dil ile muhakak size donus sağlar .
      Bunların haricinde bakımindan çok memnun kaldığım Zara hanım var mısır kökenli iletişimini bulursam paylaşacağım theta healing ile bakar ve çalışmalarını theta ile yapar .

      Sil
    8. Tüm Yanlış yönlendirme yapanlar için Erden hanım su kafede vs gibi yanlış yönlendirme yapanlar için önce sayfa sahibin Renan hanıma sonrada telif haklarına girildiği için Erden hanıma haber verilmiştir .İp tespiti yapılacaktır çünkü Erden hanımın asla Türkiye'de olmadığını Kıbrıs ta olduğunu onu bilenler 10 senedir bilirler . Erden hanım on sene önce omerustadaydi kemeraltinda arkadaşlar ve daha sonra Kıbrıs'a yerleşti bilmeyen kalmadi on senedir Kıbrıs'ta .Kendi ofisi olan birisi neden bir kafede olsun ...Yapmayın ip Ler iki dk da tespit ediliyor .Falcilara saygımız sonsuz bir sürü falcı var gönlünüzden geçene baktirin .

      Sil
    9. Herkesi bırakın Deniz hanıma mutlaka ulaşın ben iyi ki diyorum iyi ki ulaşmışım grup eğitimlerinde de yer alacağım çok faydalı olduğunu düşünüyorum çünkü deniz hanımın enerjisi gerçekten çok farklı .Seanstan zaten ciddi manada beklentim az olmasına rağmen beni inanılmaz şaşırttı.Baskalari için de kötü yorum asla yapamam ben sadece kendi tecrübemi yazabilirim. 21 gun olmasına rağmen istediğim konuyla ilgili Quantum çalışması gayet güzel gidiyor. sebep olan herkese teşekkür ediyorum.
      denizdengelenenerji@gmail.com
      5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
      Çok naif birisidir mesajlara bir iki güne mutlaka cevap verir .Hem bakımlarına hem eğitimlerine katılın.

      Sil
    10. Deniz hanımı öneriyorum kendisi hem sosyeteden gelen birisi yani genelde ciddi manada ünlülere bakım yapıyor ve eğitimler veriyor .Tanımalısınız kendisini lütfen iyi niyetli insanlar ulaşsın deniz hanıma ve dilerim ki iyi enerjili insanlar ulaşsın zaten niyetiniz kötü ise inanın ki nasıp olmuyor .Iki ilişkilerde enerji çalışmalarıyla çok iyi sonuçlar alıyorsunuz burda kötüye kullanılmaması için fazla açıklama yapmıyorum.
      denizdengelenenerji@gmail.com
      5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
      Çok naif birisidir mesajlara bir iki güne mutlaka cevap verir .Hem bakımlarına hem eğitimlerine katılın.

      Sil
    11. Erden hanıma nasıl ulaşabilirim ?

      Sil
  3. Kemeraltinda ömerustada bodrumlu meshur falci erden hanim var biraz sansliysaniz yer bulup baktirmalisiniz birsey demiyorum sadece onunla tanisin.

    YanıtlaSil
  4. Arkadasim erden omerustada degil ayrildi diye biliyorum bosuna sira beklemeyin kadin izmir bodrum aydina gidip geliyor hangi gun nerde belli degil soyleyim.alin telini 5.3.6.4.4.1.8.5.0.5

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadara bakıyor söyler misiniz

      Sil
  5. Erdeni siddetle tavsiye ederim ...bakımına hayran kalacaksınız çok seker ve samimi biri gecen hafta buradaki yorumlardan yola çıkarak aradım iletişimini yazdığınız için çok saolun bir bilseniz ne iyi geldi nelere dokundu allah razı olsun...eşi benzerine rastlamadım tavsiyeleriniz için minnettarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl ulaştım bugun itibarı ile nasıl ulaşırım

      Sil
    2. erdenyakamoz@gmail.com dan ulaşabilirsiniz durumunuzu belirten bir onyazi yazarsaniz daha iyi olur ben öyle yaptım birde yukarda Miray Nerezli hanfendi yazmis telini ihtiyacı olanlar için.

      Sil
    3. Erden hanım nasıl ulaşabilirim ve nerede nasıl sizce

      Sil
  6. izmirde kemal var alsancaakta onu da begenmiştim fakat gelecege dönük bir sey çıkmadı henuz.Erden hanıma baktırdım burdan öneren arkadasa allah razı olsun beni büyük bir olaydan kurtardı erden iyiki böyle yerler var güzel insanların önerileri var olmasalar batmıştım ben selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kemale gitmistim Alsancak ta hangi kafede bilmiyorum şuan ama kemal bey de ciddi birisidir tavsiye ederim.

      Sil
    2. Daha önce erden hanımın numarasını yazmıştınız. O numaraya mesaj gönderiyorum cevap verilmiyor. Başka nasıl ulaşabilirim.

      Sil
  7. Sen bizim ailemiz oldun erden hakkını ödeyemeyiz senin güzel kalbini herkes tanımalı....ankara dan senin deyiminle panik leyla ama artık iyiyim ablam sana selam olsun...

    YanıtlaSil
  8. Iyi gunler bende fal baktirmak istiyorum izmirde ama kime gidecegimi bilmiyorum tavsiye edeceginiz iyi biri varmi

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. her ne şekilde veya amaçla olursa olsun falcıları öven yazılardan hoşlanmıyorum. şu yazıyla bile o falcıyı daha da derine soktuğunuzu düşünüyorum. kimse gitmezse ve bu tip sempati uyandıran yazılar olmazsa bu sektör de biter. hele ki sizin çalışmalarınızı takip eden birisi olarak, şu sayfada falcı soran kişileri görmek beni çok üzdü

    YanıtlaSil
  11. Egerki profesyonel ise gidilen her zaman heryer de överim erden hanımı ki erden hanım falcı değildir astrolog tür tanımış olsaydınız ki ben yanına gittim böyle düşünmezdiniz yıllık bakım yapar ve ben neredeyse ay bekledim onla baktirma icin..ayrıca sultan Hanima da baktırdım muglada onuda çok beğendim ama tarzı farklı ve oda sempatik biri oda bana iyi gelenlerden...onuda tavsiye ederim hepimize ışık olması dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zahide hanım size de çok teşekkür ediyorum sizler aracılığıyla Erden Yakamoz hanıma ulaştık gözlerim dolu dolu yazıyorum sevinçten Kıbrıs'ta birebir bizi misafir etti İsviçre den ulaştık yanına gittik hakkını ödemek zor sizlerinde emeği büyük .

      Sil
    2. Merhabalar rahatsiz ediyorum ama fal baktirmak istiyorum telefonunu banada yazarmisiniz

      Sil
  12. Herkese merhaba arkadaşlar işimi gücümü bırakıp aldığım tehtitvari mesajdan sonra hepinizi bilgilendirmek benim görevidir Ebru isimli bir danisanim ona baktım sırf arkadaşına bakamadım diye sizin yorumunuzun olduğu yerlere sizi kotuleyecegim diye bir mesaj yolladı az önce bu şekilde bir iletişime hayatımda kimseyle geçmedim ve yaşamadım iftiradan hoşlanmam bu zamana dek uzakta olsada kimseyi bakım için kırmadım elimden geldiğince baktım ki ben astrologum 12 yıldır ve şifa dağıtmak için uğraşıyorum yıllardır
    Hepinize yetişmem mümkün değil inanin referanssizda bakmıyorum ama sirf arkadaşınıza yakınlarınıza size bakıp onlara bakamadım diye bana iftira yada tehtitvari mesajlar yazarsanız beni çok üzersiniz Hele ki kendini dev aynasında görüyoksunuz tarzında açıklamlar gerçekten üzücü kınıyorum. Benim falcilar ada saygım sonsuz herkesin kendi işi nasibi herşey...lütfen bir iki 10 20 kişiyle değil günde 50 60 bazen 70 kişiyle görüşüyorum ve bende bir insanım bu şekilde bir yorum yapmak taraftarı değildim fakat ortada bir iftira ve hak var beni bilen biliyor yeri geldiği zaman ücret iadesi bile yapmışımdır lütfen kul hakkı diye birşey var bu hayatta ben bu kadar ince düşünürken sizin sabirsiz davranmanız ve kırıcı mesajlarınız sırf sıra size geç geliyor yada size bakıyorum yakınınıza bakamıyorum diye ağır tavırlar almanız hocam değil. Reklamı sevmiyorum ihtiyacim da yok 12 yıldır elimden geldiğince hayatlarımıza olumlu olarak dokunmaya calsiiyorum. Yeri geliyor dostunuz aileniz oluyorum olduklarımda var ...tanımadan etmeden görmeden yorum yapmayalim.egerki zaman yok diyorsam zaman gerçekten yoktur bende bir insanım lütfen kendinizi yerime koyun .güven benim için önemlidir sizin içinde elbetteki öyle saat gece 2 3 olduysa ben yorulmuşumdur robot değilim öyle degilmi ısrar ediyorsanız sonuçlarına karşılıklı saygı göstermemiz gerekiyor .benden bir tane var çıkan taklit erdene aldanmayiniz astrolog erdenim sifa çalışmaları yapıyorum. Olumlu olumsuz görüşlerinizi şikayetlerinizi erdenyakamoz@gmail.com adresime yollayabilirsiniz ...
    Ben falcı degilim astrologum ama falcilar ada saygım var sizinde olmalı...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi Günler Erden Hanım;
      Size Nasıl Ulaşabilirim?İnstagramdan Ulaşmaya Çalışıyorum Yoksunuz Galiba?
      Sevgiler..

      Sil
    2. size nasil ulasacagimi bilemedim erden hanim cok ozur dilerim 3 ay oldu ulasamadim kayinvalidem esim ile beni ayirma yolunda ve aramiz eskisi gibi degilde lutfen yardim edin bircok yuvayi kurtardiginizi biliyorum bana da degsin elleriniz
      esrasolmaz422@gmail.com siteyi yapandan destek olandan karsilastirandan razi olsun mevlam

      Sil
    3. Zahide hanım size nasıl teşekkür etsem azdır yorumlarınızı okuyunca son çare olarak erden hanıma ulaşmıştık ailecek ve bizi yeniden hayata kazandırdı burda anlatmam mümkün değil çektiklerimizi yönlendiren herkesden Yüce Rabbim razı olsun hayatta iyi insanlarda varmış gerçekten hepinize teşekkür ederim ailecek erden yakamoz hanım sayesinde kurtulduk sebep olanlardan Rabbim razı gelsin.
      Almanya dan Şule Eryılmaz ailesi

      Sil
  13. iyi saatte olsunlar {cennette selamla karşılansınlar} salaktır. süleymanın bütün mitokondrileri saniyenin 450 milyonda birinde kapatıldı. tıpkı tüfeğini bırakmayan aniden kaskatı olmuş şehit asker gibi hiç can çekişmeden kendini bir anda berzahta buldu ve değneğine yaslanmış olarak gözleri bakakalan bedenini halen canlı sanan cahiller, bu bedenin gece ve gündüz hava sıcaklığında olduğunu bile farkedemedi. bu salaklar gaybı bimez, daha göz önündeki bünyenin organ nakline bile izin vermeyecek şekilde tümüyle cansız olduğunu farkedemeyecek kadar salaklar. bu salakların gayptan birşeyler bilemeyeceğini unutmayın lütfen!

    YanıtlaSil
  14. Salak diye tabir ettiğiniz kisinin kalbinin keske yüzde birine sahip olmuş olsaydınız....keşke!!! Evren matematik üzerine kuruludur herşey matematiktir herşey...ve erden hanım astrolog falcı degil konuştuklarımızı yazdıklarınıza dikkat edelim sizin gibiler yüzünden zaten bilim ile değil başka şeylerle uğraşıyoruz....size salak desem salaklara ayıp olur ...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,adsiz diye cikacak ama ben yukardaki adsiz degilim.Zahide hanim,mereak ediyorum siz deneyimlediniz mi Erden hanimin bakimini?eger evetse memnun kaldiniz mi

      Sil
    2. Bu arada adsiz diye cikiyor yine iki farkli kisi oldugumuz hakde cunku ben nasil ad olusturulur bilmiyorum

      Sil
  15. Zahide hanim allah sizden bin kere razi olsun erden hanim gibi biriyle karsilastirdiginiz icin bin kere razi olsun ne desem az kalir beni nelerden kurtardigini ve buna sizin araci oldugunuzu soylemem yeterli .
    Nurbanu Cihan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerede çalışıyor erden hanım?

      Sil
  16. Nasıl ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
  17. Erden hanim hersey icin minnettariz beklememize degdi.
    Almanya dan
    Esma gumusoglu

    YanıtlaSil
  18. Aramızda kendini bilmez patavatsız ukala insanlar var bakarken iyi bakıldığında hemen kötü yorumlar yazıyolar bence o kafedeki falcıların hepsi bir birinden iyi herkesin kendine has özelliği var hepsi çok tatlı insanlar

    YanıtlaSil
  19. Öncelikle Renan hanima binlerce kez tesekkur ediyorum Allahim razi olsun bizlere boyle tavsiyeler icin guzel bir blog açıp bizlere destek oldugu icin.Erde n hanim rehberliginizi de bizlerden esirgemediginiz icin cok tesekkur ederim. Sayenizde 5 ayda bomba gibi oldum hergun bikmadan bana cevap verdiniz sabret dediniz ki olmasaniz inan ki hayatim cekilcek gibi degildi.Sizi seviyoruz hersey icin minnettarım. Ihtiyaci olan herkese öneriyorum sizi buyuk bi inancla .Sevginiz enerjiniz desteğiniz harika bir duygu .Kendimi guvende ve degerli hissediyorum .Siz siz olun olumsuz karamsar sizi yoran inanmayan yargilayan sorgulayan insanlardan uzak durun enerjiniz bosa gitmesin .Siz basarili oldukca cok insan bunu çekemeyecek ve cesitli sorunlar yaratacaktir.Siz daha iyi bilirsiniz gerci .Lutfen sizi yoranlardan uzak durun zaten sunu da anlamiyorum insanlar size ulasiyor siz onlara ulasmiyorsunuz nedir bu kibir insanlarımızdaki ?nedir bu iftira atmalar doğru insan siz onu lekelemeye calissanizda sifa dagitmaya devam eder edicektir de.Ne yani iki kotu niyetli insanin bizi uzmesine izin mi vericez tabiki hayir.Sizi seviyoruz erden hanim varolun hep.
    Esin Çağla Kalpacık /Antep

    YanıtlaSil
  20. selam bende kendimde yeni farkına vardım bunu buna parapiskolojide duru görüymüş neyse gündüz gözümü yumuyorum ne görecem diye 15 saniye sonra hayali saniye süren vizyon görüyorum gördüğüm neyse kısa zamanda gerekleşiyor ilginç bişey bu kendimde görmesem inanmazdım kadir kapıcı

    YanıtlaSil
  21. selam ben de bi şey sorsam yanıtlayabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  22. Ben bu tarz olay ve konulara inanan birisi değilim izmirde yaşıyorum bir arkadaşim vasitasiyla cadi cafe diye kemeraltinda bi yere goturuldum orda falima bakan arkadas senin uzerindeki kotu enerjiyi alacagim diyerek kaldirdi gozlerim acik iken yasadiklarimi anlatamam tesadufmudur bilmem ama son 1 yildir yasadigim tum kotu gunler geride kaldi herkezin gonlune gore olsun insallah kolaylik olmasi acisindan instagram adreslerini paylassammi paylasmasammi karamsar kaldim hataliysa silebilirsiniz. @cadicafe3535

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ulaştım çok teşekkür ediyoruz Angel a baktırdık memnunda kaldık 3 arkadaş falda iyi Angel .Erden hanım falcı değil arkadaşlar bu tarz yorumlar falla alakalı onla bagdaştırmayın kadın zaten Türkiye de değil artık Quantum eft vs onun alanı ancak evet çok iyi birisi imiş bir arkadaşım anlattı Quantum ile ne kadar başarılı olduğunu neleri başardığını Quantum bir bilim çok normal başarılı olması kadının ki niye tuhaf geliyor ki bende reiki ile ilgileniyorum reiki de tavsiye ederim hepinize ancak fal ayrı Quantum eft reiki ayrıdır .Alsancakta kemai var onu da tavsiye ederim fiestada ve gülşah var şun nerde bilmiyorum en son bornovadaydı .Bu arada Renan hanımın Paranormal FENOMEN KİTABINA bayıldım indirebilirsiniz pdf olarak Musallat adlı kitabini da okudum ve bayıldım başarılarınızın devamini diliyorum.

      Sil
    2. Kemal fiestadan ayrıldı şu an nerde çalışıyor bilgisi olan var mı

      Sil
    3. Merhaba Deniz hanımı da tavsiye ediyorum ihtiyacı olan herkese falcı değildir kendisi profesyonel bir bakımcı ve enerji uzmanıdır eğitimlerine katılmış birisi olarak tek geçerim yarim ile evlenmemizde payı hakki ödenemeyecek kadar yüksek olmuştur. Muhakak tanımanızı eğitimlerine katılmanızı tavsiye ederim Quantum reiki ,Seraphim Blueprint uzmanıdır. Instagramda : denizdengelenenerji kullanıcı adıyla takip edin .
      0.5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
      Whatsuptan kendi durumunuzu belirten samimi bir yazı yazarsanız muhakak cevap verir .Enerji çalışmaları ve bakım yapıyor katınayi bilirmisiniz katına falcısıni onun torununun akrabası görünce ne demek istediğimi anlarsınız.Umarim iyi niyetli kişiler ulaşabilirler sadece .

      Sil
  23. öncelikle siteyi yapandan binlerce kez Rabbim razı olsun erden hanımın dokunduğu kişi mucizeleri yaşarmış ben tanık oldum ailemi kurtardım başka diyecek birşey bulamıyorum ol diyen rabbim erden hanımla bizi ailemi karşılaştırdığı için şükrediyorum erden hanıma ulaşmak isteyenler için erdenyakamoz@gmail.com ben 3 hafta bekledim randevu için ama yine olsa 3 ay da beklerim yaşadıklarım burdan anlatabilceğim şeyler değil çok şükür ki hepsi geçti vesile olan sitedeki herkeze minnettarız
    berfin solmaz diyarbakır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size çok teşekkür ediyoruz sayenizde Erden Yakamoz hanıma ulaştık ve ailemiz dağılmaktan kurtuldu ne desem az Allah razı olsun herkesden hakkı geçen herkesden.Dileriz ihtiyacı olan iyi niyetli olan herkes ulaşabilir .Kendisi Türkiye'de değil bazı yazlar Bodrum'da haricinde Kıbrıs ta
      İsviçre den Naime Ulusoy Haşmet Ulusoy

      Sil
    2. Nasıl görüşebiliriz bende istiyorum

      Sil
  24. Kendisine nasıl ulaşabiliriz? Gitmek istiyorum

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Fala asla inanmam hayatımda tek muhteşem tanıdığım bir bioenerji ve kuantum uzmanı oldu Amsterdam da tanışmıştık 3 sene önce hani siz fal ,bakım vs diyorsunuz ya o ruh beden zihin taraması yapıyor ve bütün bilinmeyenleri ortaya çıkarıyor ve enerji çalışması da yapıyor taramada göründüyse tabiki .Bunu bilgilerinizi alarak yada yüzyüze ise cakralarınıza enerji vererek yapıyor .üç sene önce beni etkileyen en önemli şey erkek arkadaşım ile barıştırmasıydı ve benim bile bilmedigin korkularını bilinç altı çalışmasıyla bana aktarmasıydı bu arada tüm bilinç altı korkuları kuantum enerji ile çok şükür bitmişti .Suan kendisiyle evliyim zaten şükürler olsun. Kadın resmi çalışan birisi ayrıca görüşmek için araya referans olabilecek birilerini soktuğum halde bir ay beklemistim seans günümüzu ama değdi .
    mucizeenerjim@gmail.com
    numarasıni veremem etik değil kötü niyetli birisinin eline geçsin istemem .Merak edenler mail adresine yazarak ulaşabilir bilgi alabilir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zamana dek tarota marota enerjilere sifalanmalara inanmayan bir erkek olarak birebir pandemiden önce hayatımın mucizesini bana yaşatan mucize kadına sonsuz teşekkürler buraya tabiki ayrıntı yazmam ama imkansız olanı oldurduysa belki başkasına da mucize olabilir. Instagramda kullanıcı adı denizdengelenenerji
      Zaten sayfasında telefon numarası yazıyor cidden mucize bir hanfendi .iliski sifalandirmada üzerine başarılı daha görmedim bu benim tecrübem tabiki bireysel çalışmalarına ve grup çalışmalarına da katılmış birisi olarak muhakak ilişki bakımı alın ve grup çalışmalarına katılın pandemi sona erince .Ailecek biz ona sormadan adım atmayız cidden mütevazi ve yardımını esirgemeyen birisi .
      Iletişim için önce whatsupa bir önyazı yazıyorsunuz ve randevu alıyorsunuz kendinizi normalde sosyetenin içinden gelen birisi ama çok mütevazi.
      iletişim : 0.5.5.5.1.9.5.6.9.5.1

      Sil
  28. "Cadı Cafe" "897. sk. No:21, 35000 Konak/İzmir" "0 505 329 00 89" Falcı Falcı

    YanıtlaSil
  29. Gerçek büyüleriniz için teşekkürler efendim. Benim adım Zara Matteo. Bu gerçekten inanılmaz ve hayatımda hiç böyle bir şey yaşamadım. Sizinle tanışmadan önce, efendim, kocamı geri getirmek için mümkün olan her yolu denedim ama hiçbir şeyin benim için işe yaramadığını ve kocamın bana karşı çok fazla nefret beslediğini anladım. Eski kocamla tekrar bir araya gelme umudum olmadığını düşündüm. Ancak DR WHITE'ın başkalarına nasıl yardımcı olduğuna dair iyi yorumları okuduğumda, ona WhatsApp üzerinden bir mesaj göndermeye karar verdim: +17168691327. denemek ve bana söylediği her şeyi yaptım ve ona güvendim ve 48 saat içinde bana garanti verdiği için talimatlarını takip ettim ve tam o sırada eski sevgilim beni aradı. Efendim, şimdi her zamankinden daha mutluyuz. Her şey mükemmel ve çok doğal görünüyor! Özgün ve tartışılmaz büyüleriniz için çok teşekkür ederim efendim. işte yine e-postası:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Onu ayrıca Whatsapp'tan da yapabilirsiniz:
    +17168691327

    YanıtlaSil
  30. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var hepinize teşekkürler Dr beyaz her türlü çözüm için kendisine ulaşın

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil
  31. Deniz hanımı öneriyorum kendisi hem sosyeteden gelen birisi yani genelde ciddi manada ünlülere bakım yapıyor ve eğitimler veriyor .Tanımalısınız kendisini lütfen iyi niyetli insanlar ulaşsın deniz hanıma ve dilerim ki iyi enerjili insanlar ulaşsın zaten niyetiniz kötü ise inanın ki nasıp olmuyor .Iki ilişkilerde enerji çalışmalarıyla çok iyi sonuçlar alıyorsunuz burda kötüye kullanılmaması için fazla açıklama yapmıyorum.
    denizdengelenenerji@gmail.com
    5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
    Çok naif birisidir mesajlara bir iki güne mutlaka cevap verir .Hem bakımlarına hem eğitimlerine katılın.

    YanıtlaSil
  32. Kocam boşanmak için doldurduğunda evliliğim bozulduktan sonra hayat benim için kolay olmadı ama güçlü büyüsü ile bozulan evliliğimi geri getirmek için Dünyadaki bir Tanrı gibi olan DR WALE'i kullandığım için Tanrı'ya şükrediyorum. 6 ay boyunca depresyona girdim ama bugün, DR WALE'in büyüsünü tanıdığım için çok mutluyum, beni gerçekten büyülerin gerçek olduğuna ve işe yaradığına inanmamı sağladı. Beni mutlu ve gururlandıracağına söz verdiği için DR WALE tarafından bana verilen her türlü talimata katlandım ve gerçekten, tüm bunlar oldu ve kocam birkaç gün içinde dizleri yerde bana af dileyerek bana döndü. Onunla temasa geçtikten sonra ve şimdi ömür boyu tekrar mükemmel bir şekilde birbirimize bağlıyız. Dışarıdaki herkese cesaretle söyleyebilirim ki DR WALE büyüleri gerçekten en iyisi ve en güçlüsü. Sonsuza kadar ona minnettarım. Böylece, onunla E-posta üzerinden: WhatsApp/Viber: +2347054019402 veya E-posta: drwalespellhome@gmail.com ile bağlantı kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  33. Deniz hanıma ulaşmak cok zor ulaştım ama hastası oldugu için bakım çalısması yapamadık ilerleyen günlerde İnş. Sizce pişman olur muyum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu S.Koç hanfendinin yorumu üzerine ulaştık deniz hanıma ancak araya çok tanıdık koyarak ulaştık bireysel olarak referans olmadan randevu vermiyor çünkü ünlülerle daha çok ilgilendiginden dolayı boşlugu olmuyor hanfendinin . Biz çok faydasını gördük.Hic pisman olmadık ulaşabilirseniz işinde gerçekten iyidir .Kendinizi samimi şekilde açık açık anlatırsanız tanıtırsanız belki faydası daha hızlı olur nacizane yardımcı olmaya çalıştım.

      Sil
    2. Azerbaycandan Elmas Abiyev
      Deniz hanımın bes ay önce desteğini görüp ve eğitimlerine 2019 da iştirak eden birisi olarak kendisini başarılarından sebebiyetle tebrik edirem.Nasıl denir hani kahraman olmak o benim kahramanımdır.Deniz hanım ən yahşisidir.Ona iyi ki danışmaktayım.
      5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
      instagram kullanıcı adı : denizdengelenenerji
      mail : denizdengelensifa@gmail.com
      tüm yorumlar içinde teşekkürler çünkü ona kavuşmama sebep verdi.

      Sil
    3. teşekkür ederim deniz hanıma sayenizde ulaştım bir eğitimine katılma şansım oldu İsviçre'de gerçekten ruh beden zihin olarak dengelendiğimi hissettim ve bunu yaşıyorum .Danışmanlık almaya gelirsem hayatıma ciddi manada faydası oldu kariyer anlamında ve özel hayatımda olumlu açılımlar yaşadım anladım ki gerçekten profesyonel birisi .Danışın yorum alın ama mutlaka eğitimleri için randevunuzu alın önceden .
      Yelda ARSLAN /Amsterdam

      Sil
  34. Yardım almaya çalışan, ancak başarısız olan herkese meydan okuyorum. DR WALE, aşağıdaki sorunların çözümünde size yardımcı olabilir:
    *Sizi başkası için terk eden partnerinizi/eşinizi geri getirmek.
    *Eşinizin/eşinizin aldatmasını durdurun ve yalnızca size sadık kalın.
    *Hayallerinin erkeği/kadını senden kaçmaya devam ediyor
    *Sınavlarda ve iş görüşmelerinde başarı
    *Kovuldunuz ve ne olursa olsun patronunuzun geri dönmek istemesini istiyorsanız.
    * Piyango parasında veya çok ciddi mahkeme davalarında şans.
    * Parçalanmış aileleri yeniden birleştirin/bağlayın.
    *Acil Ölüm Büyüsü
    *HAFTA İÇERİSİNDE %100 GARANTİLİ

    DR WALE ON BÜYÜK BÜYÜ TEKLİFİ İLE İLETİŞİME GEÇİN:

    WhatsApp/ Viber : +2347054019402
    E-posta: drwalespellhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. 12 yıllık evlilikten sonra kocam beni başka bir kadınla birlikte olmak için terk etti, bir iş gezisine gitti ve ailesiyle birlikte olmak için tekrar eve dönmek istemedi, Güçlü bir büyü olan Dr Ajayi'ye rastladığımda yardım aradım teker. Ona durumumu anlattım ve kocamın diğer kadın tarafından büyülendiği ortaya çıktı bu yüzden evi unuttu, Dr Ajayi bir büyü yaptı ve kocam esaretten kurtuldu ve eve döndüğü için mutluyum 3 yıllık ayrılıktan sonra, herhangi bir yardıma ihtiyacınız olursa, whatsapp / Viber: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com üzerinden Dr Ajayi ile iletişime geçmekten çekinmeyin.

    YanıtlaSil
  36. ESKİ SEVGİNİZİ ÇOK HIZLI GERİ ALMANIZA YARDIMCI OLACAK ACİL VE ETKİLİ AŞK BÜYÜSÜ TEKLİFİ WHATSAPP : +2347054019402
    Benim için yaptığı iyi şeyler için DR WALE'e teşekkür etmek istiyorum, Bunun benim için yaptıklarından dolayı sevincimi ve mutluluğumu göstermek için en iyi forum olup olmadığından emin değilim ama mutluluğu gizleyemiyorum ve Sevincimi insanlarla paylaşmak zorundayım, evliliğim yıllar önce çöktü ve elimden gelen her şeyi denedim ama boşuna. DR WALE'in yaptığı iyi şeyler hakkında bir gönderi ve referans gördüm, bu yüzden denemeye karar verdim. Her zaman meşgul bir adam olmasına rağmen, WhatsApp'ıma geri döndüğünde, evliliğimin düzelmesi için bana haftalar verdi, tıpkı evliliğimin o zamandan beri düzeldiğini söylediği gibi, mutluyum ve mutlu yaşıyorum. Çok minnettarım DR WALE . her zaman WhatsApp/Viber: +2347054019402 VEYA E-posta: drwalespellhome@gmail.com yapabilirsiniz

    YanıtlaSil
  37. Eski kocam beni ve dört çocuğumuzu başka bir kadın için terk ettikten sonra geri dönen, bozulan Evliliğim yeniden kurulduğu için çok heyecanlıyım. Birçok insanın Lover'ı onlara geri getirmesine yardım eden DR WALE ile tanıştığım için çok mutlu oldum, bu yüzden yardım için onunla da iletişime geçtim. DR WALE, kocamı geri getirmeme bu şekilde yardımcı oldu. Size çok teşekkür ederim DR WALE çünkü eski kocamın büyünüzle bana bu kadar çabuk döneceğini hiç düşünmemiştim. Sen en iyisisin ve dünyanın en büyüğüsün. Bunu okuyorsanız ve Eski Sevgilinize geri ihtiyacınız varsa veya kocanızın başka bir kadına taşınması gerekiyorsa, artık ağlamayın, şimdi DR WALE ile iletişime geçin. Kişisi: WhatsApp/Viber: +2347054019402 VEYA e-posta: drwalespellhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Kocam internetten tanıştığı başka bir bayanla yaşamak için evden çıktı ve bana boşanma belgeleri gönderdi. Kocama duyduğum sevgiden dolayı boşanmak istemedim, ailemin dağılmasını istemiyorum. Kadının, ailesinin yanına dönememesi için kocamı bağlamak için bir büyü kullandığından şüpheleniyorum. Kocamı nasıl geri kazanacağıma dair ipuçları arıyordum ve DR WALE'in birkaç aylık ayrılıktan sonra kocasını geri kazanmasına yardım ettiğini söyleyen bir yorumla karşılaştım ve yorumda bulunan DR WALE'in WhatsApp Numarasını aldım ve WhatsApp +2347054019402 ona sorunum hakkında cevap verdi ve bana cevap verdi ve bir hafta içinde kocamı geri kazanmama yardım etti ve şu anda kocam geri döndü ve daha da sevgi dolu ve ilgili. Yardım için DR WALE ile WhatsApp/Viber üzerinden de iletişime geçebilirsiniz: +2347054019402 veya E-posta: drwalespellhome@gmail.com iyi çalışmasına tanıklık etmekten çok mutlu

    YanıtlaSil
  39. Herkese iyi günler, eski kocamı nasıl geri aldığımla ilgili bu güzel haberi tüm dünyaya yaymak için buradayım. Her şey, kocamın beni başka bir kadınla, kadının büyücü olduğunu bilmeden aldatmasıyla başladı, kadının kocama yaptığı büyü, kocamın bana ve çocuklara karşı hislerini değiştirmesine neden oldu ve beş yıllık evliliğimizi bozdu. Bekar bir anne olmanın sancıları yüzünden kafam karışmıştı ve strese girmiştim, bu yüzden bir arkadaşımı aradım ve ona evlilikteki zorluklarımı anlattım, o bana DR WALE adlı bu büyük güçlü büyücü ile iletişime geçmem için talimat verdi ve yönlendirdi, talimat vermesinin ana nedeni DR WALE ile iletişime geçmemin nedeni, son zamanlarda internette bazı kişilerin güçlü büyü yapan DR WALE hakkında yazdığı bazı tanıklıkları okumasıydı ve çok memnun kaldım ve ondan mükemmel bir iş çıkaran yardım aramaya karar verdim. kocama büyü yaparak ve diğer kadının güçlerini kullanarak, onun bana geri dönmesini ve af dilemesini sağladım. Yaptığı iyi işlerden dolayı adını internette yayınlamaktan vazgeçmeyeceğim. Evlilik sorunu, boşanma sorunları, sevgilisini kaybetmiş veya ilişkiyle ilgili sorunları olan herkes için WhatsApp/Viber: +2347054019402 veya E-posta: drwalespellhome@gmail.com ile iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  40. Yeni Yılınız Kutlu Olsun, bu yıl için kalbinize koyduğunuz her şeyi bulmanız için dua ediyorum 2024, Geçen yıl İlişkimde zor zamanlar geçiriyordum çünkü 3 yıllık Nişanlım bir sabah uyandı ve evden çıktığını ve artık evde olmadığını söyledi Bana olan aşkım, bu gerçekten kalbimi kırdı, geri dönmesi için diz çöküp yalvardım ama internette gezinirken Dr Ajayi ile tanışana kadar tüm yalvarışlarım boşa çıktı. İlişki sorunları yaşayan insanlara nasıl yardım ettiğini okudum, hatta bazıları aklınıza gelebilecek her türlü hastalığı tedavi etmek için şifalı bitkiler ürettiğinden bahsetti, bu benim onunla Whatsapp: +2347084887094 aracılığıyla iletişime geçmemi sağladı ve nişanlımla yaşadığım sorunu ona anlattı. Dr Ajayi bana nişanlımı önümüzdeki 3 gün içinde geri getirecek bir aşk töreni yapacağını ve bunu gerçekleştirmek için ne yapmam gerektiğini söyledi, tüm talimatları belirtildiği gibi takip ettim ve nişanlımın kapımı çalmasına şaşırdım. 4 ay boyunca yanıma almadıktan sonra. Herhangi bir ilişkiniz veya evlilik sorununuz varsa, yardım için güvenebileceğiniz kişi Dr Ajayi'dir.

    YanıtlaSil
  41. Sevdiğimle birlikte olamadığım üzüntü ve kederle geçen bir yılın ardından bugün hayatımın en mutlu günüydü, sevgilimi mutlu etmek için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım ama hiçbir zaman yolunda gitmedi gibi görünüyor. Sanki her şeyi boşuna yapıyorum ama tüm endişelerimi ve üzüntülerimi Joy'a değiştirmeye geldiği için DR WALE'e teşekkürler. DR WALE hakkında harika yorumlar okuduğumda ve birçok insana ilişki sorunları konusunda nasıl yardımcı olduğunu okuduğumda bu harika adamı tanıdım. Bir dergi okuyordum, o zaman çok güzel tanıklıklar da gördüm ve vakit kaybetmemeye karar verdim. DR WALE'e ulaştım ve ona tüm sorunlarımı anlattım, bana endişelenmememi söyledi ve her şeyin çözüleceğine dair güvence verdi. DR WALE'e çok inandım çünkü onun beni yüzüstü bırakamayacağına inanıyorum ve ona tüm detaylarımı gönderdim. Gerçekten DR WALE beni asla yüzüstü bırakmadı, bir yıl önce beni tamamen terk eden kocam bana geri döndü. Bu büyü yapan kişi, aşk büyüsüyle bizi yeniden buluşturduğundan beri eşim ve ben mutlu yaşıyoruz. Güçlü büyüleriniz için DR WALE'e çok çok teşekkür ederim. Teşekkür etmek için ifadeler yeterli değil. İşte WhatsApp/Viber'ı: +2347054019402 veya E-postası: drwalespellhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Dr. Ige Ajayi sayesinde piyango oyunları benim için bir alışkanlık gibi. Bir büyücünün büyü yapıp insanlara doğru piyangoyu kazandıracak numarayı verebileceğine ve onların gerçekten de piyango oyununu kazanacaklarına inanmıyordum. Bugün hayatım bir tanıklıktır çünkü Dr. Ige Ajayi'nin yardımıyla piyango rakamlarından 39.500.000 milyon dolar kazandım. Dr. Ige Ajayi ile temasa geçtim. WhatsApp aracılığıyla piyango kazanma konusunda yardım için: +2348130035939, kazanan numaramı ortaya çıkarabilmesi için bana bir büyü yapılması gerektiğini söyledi, büyüyü yapmak için gerekli şartları sağladım ve büyüyü yaptıktan sonra piyango numaralarını verdi ve oynayıp 39.500.000 dolar kazandığım bir site, bu adama nasıl teşekkür edebilirim? Onun büyüsü gerçektir, O Dünyadaki bir Tanrıdır ve yardıma ihtiyacı olan herkese piyangoyu kazanmasını tavsiye ediyorum. Onunla WhatsApp: +2348130035939 veya e-posta yoluyla iletişime geçin: drgeajayi@gmail.com

    Ferdinand.

    YanıtlaSil