21 Mayıs 2016 Cumartesi

MUSALLAT Kitabı Çıktı


Yazmaya uzun bir süre ara vermeyi düşünürken, toplumsal bir ihtiyaç doğrultusunda bu kitabı yazma gereği duydum. İnsanlara musallat olan bedensiz varlıklar konusu o kadar yanlış bilinmiş, o kadar çok hurafe ile örtülmüştür ki, ileri bir maddi-manevi istismar aracına dönüşmüştür. Belki de bu yüzden, kitabın daha yayınlanma aşamasında bazı okuyucular, cin ve musallat konusunda korku duyduklarını ve bu yüzden kitabı okuyamayacaklarını ilettiler. Ancak bu kitap, kesinlikle korku unsuru içermediği gibi, insanlara neyin ne olduğunu açıkça anlatmakta ve çözüm yolları önermektedir. Korkuyu yok etmeyi ve istismara dur demeyi amaçlamaktadır.

Kitabı almayı düşünenlere şimdiden iyi okumalar diliyorum...

O gün birçokları bana diyecek ki, "Ya Rab, ya Rab! Biz senin adınla peygamberlik etmedik mi? Senin adınla cinler kovmadık mı?.. O zaman ben de onlara açıkça, "Sizi hiç tanımadım, uzak durun benden, ey kötülük yapanlar!" diyeceğim.

(Matta)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder