26 Mart 2014 Çarşamba

Baykal, Sarıgül ve Yeni Hükümet - Vizyon



Baykal ile ilgili bir mevzu vardı duruişiti olarak algıladığım. Resimde de görüldüğü gibi bugünden tam 3 ay evvel, şu anki hükümetin istifa edeceğini ve yerine kurulacak hükümetin Baykal'a ait olacağını işittim. Buna olanak vermedim, zira başbakanımızın karakteri istifayı kolay kolay kabul edecek gibi değil. Ardından yaklaşık 2 hafta evvel bu defa vizyon olarak Erdoğan'ın istifa ettiğini gördüm. Sosyal medyada paylaştım, inanmadığımı da ekledim. Fakat 2-3 gün geçmeden meditasyon sırasında bu defa Baykal'ın yüzü deyim yerindeyse gözümün önünde tam ekran olarak belirdi. İfadesi çok sertti, kızgındı.




İki gün evvel artık gözlerimi kapattığımda, sarı bir gül açıyor, bir yakınlaşıp bir uzaklaşıyordu.

Bugün Baykal'ın kasetinin başbakanın talimatıyla çekildiği ve servis edildiği iddiası çıktı.

Yine birkaç gün evvel cumhurbaşkanının olaylara müdahil olduğunu gördüm. Bazı devlet hainleri, ülkeyi parçalayıp yakıp yıkmak niyetindeyken enseleniyorlar. Olaya çok büyük sayıda güvenlik görevlisi el koyuyor...

Diğer taraftan; çeşitli görüşlere mensup, aralarında sözü geçen bir Sakaryalının da olduğu yeni bir politik oluşum var görünüyor. Çok ciddi gelişmeler bekliyorum. Bundan sonrasını hep birlikte yaşayıp göreceğiz.

1 yorum:

  1. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var hepinize teşekkürler Dr beyaz her türlü çözüm için kendisine ulaşın

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil