22 Mart 2014 Cumartesi

Kblan Tragna Kitabı / Ekolü üzerine




Tragna ekolünün astral kat çalışmalarının yer aldığı metni tamamen önyargısız olarak okumaya gayret ettim. Kitap, alanla ilgili olan kişilerin tamamının bildiği rahmetli üstat Bülent Kısa ve ortağı tarafından belirli ritüel ve çalışmalar neticesinde edinilen bilgiler içermekte. Lafı dolandırmadan konuşmak gerekirse, kitap son derece negatif enerjiler taşımakta, baştan sona sadomazoşist ayinler, çarpık fanteziler, tecavüz, aşağılama, ters ilişkiler yer almakta, grup seks ve benzer uygulamalar "maji" diye yutturulmaya çalışmaktadır. Fakat olay bununla da kalmamaktadır. "Üstatlar", bu katlara çıkmak isteyen kişiler için bir takım muskalar, vefkler, zikirler önermektedirler. Bu zikirleri de astral kat çalışmalarında öğrendiklerini iddia etmektedirler. Kitabın ileriki sayfalarında öyle bir zikre denk geldim ki, bu işin kat çalışması olmadığı, ya çarpık bir bilinçaltının ürünü olduğu ya da okurlarla dalga geçildiği belli oldu. Zikir "ARKİDİN ZAKİRO" idi. Üstatlar, kendi takipçilerine "arkidin zakiro" zikrini çekip, aynı zamanda hayalinde çıplak bir kadını canlandırmalarını istemekteydiler.

Böyle bir zikir olabilir mi? Olsa olsa "kat geziyorum" diye kendi bilinçaltını gezen üstatların kelimelere dökülen içeriğinin güya zikir almış halidir bu.

Tragna çalışmalarına başlamayı düşünen kişilerin dikkatli olmasını ve kitabı sağlıklı bir şekilde kelimeler arasında saklı olanları da arayarak okumasını rica ediyorum. Bir ekolün enerjisi bu şekildeki gibi kirlendiğinde, o ekol derhal tasfiye edilir, üyeleri dağıtılır, mekan boşaltılır ve üyelerden hiç biri en az yedi sene hiç bir enerjisel çalışmaya katılmaz. Çünkü üzerindeki kirli enerjinin temizlenmesi uzun süre alır. Böylesi bir kirliliğin oluştuğu bir ekole dahil olmuş mekan ve kişilerin karantina süresi çok daha fazla olmalıdır.

Dipnot:

Konuyla ilk tanışanlar astral katları Tragna'daki gibi şiddet, korku, sapık ilişkiler içeren bir yerden ibaret olarak düşünmek hatasına düşebilirler. Kişinin zihinsel/ruhsal enerji yapısı ve eğilimi, onun çekileceği astral düzlemi belirler. Temiz sağlıklı bir zihne sahip olan kişiler, buna karşılık gelecek olan temiz, sağlıklı, sevinç ve zevk veren astral ortamlara gidecekler, yine böyle özellikte varlıklarla karşılaşacaklardır.

10 yorum:

  1. Renan Hanım. Yazdığınızı okudum. Böyle bir saldırı yapmadan keşke konuşsaydık. Bülent in internete bastığı kitabın aslında Tragnanın gerçek yapısı ile alakası olmadığı bilmediğiniz için bu yazıyı yazmanız çok normal. Yine de teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Lütfen biraz daha açıklayıcı olun alakası yoksa ne ?

    YanıtlaSil
  3. Lütfen bizi aydınlatın

    YanıtlaSil
  4. Herkesin elinde olan Tragna kitabını okuyup dehşete kapılmamak mümkün değil. Çok açık bir sadistik ve kadınları aşağılayıcı, küfür, zina ve daha hatırlamadığım bir sürü pislik tragna çalışmaları ve zikirleri diye veriliyor. Lütfen bu konuya bir açıklık getirin o zaman...

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var hepinize teşekkürler Dr beyaz her türlü çözüm için kendisine ulaşın

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil