27 Nisan 2014 Pazar

Aşk Büyüsü


Aşk Büyüsü beyaz büyü müdür?
Büyü, bir meselenin olağan akışını irade ile istenilen yönde değiştirme sanatıdır. Yani kısaca, iradi olarak değişim yaratma işlemidir. Büyü genel olarak ikiye ayrılır - ak ve kara büyü. Ak büyüye, ruhsal, zihinsel ve bedensel şifa, başarı, küsleri barıştırma ve dua gibi pozitif değer katacak olan her tür işlem dahil edilmişken, tüm şer büyüler kara büyü olarak isimlendirilmiştir. Aşk büyüsü, genel olarak ak büyü sınıfına dahil edilmişken, birçok usta buna itiraz etmektedir. Gelin, bu büyünün ak mı kara mı olduğuna beraber bakalım.
Aşk büyüsü ve türevleri (seks büyüsü), normalde aşk ile bir araya gelemeyecek iki kişinin arasını yapar. Ahmet, Ayşe'ye aşıktır ama Ayşe'nin Ahmet'e gönül vereceği yoktur. Büyü, Ayşe'nin iradesine etki ederek, onun Ahmet'e karşı ilgi duymasını sağlar. Bunun için bir sürü farklı yöntem kullanılabilir ama hepsinin mantığı aynıdır: Bir miktar enerjiyi belli esaslar çerçevesinde Ayşe'ye yönlendirmek, onun duygu merkezini uyarıp, oraya "Ahmet'i seviyorum." telkinini yerleştirmek ve o enerjiyi oraya bağlamak.
Böyle bir işleme uğradığını bilmeyen Ayşe, durup dururken Ahmet'i düşünmeye başlar. İradeye tam ekti olamayacağı için bir iç çatışma yaşamaktadır. Bir yanı Ahmet'i arzularken, diğer yanı ondan haz etmemekte, bir gün ona iyi davranıp ümit verirken, ertesi gün kızgınlık ve öfke duymaktadır. Hatta bundan da öte ondan nefret etmektedir. Hak verirsiniz ki böyle bir ilişkinin sağlıklı olma ihtimali sıfırdır ve her iki tarafa da acı verir. Ak büyünün aslında o kadar da ak olmadığı daha buradan belli olur.
Ayşe ile Ahmet'in ilişkisinin devamına bakacak olursak şöyle bir resim göreceğiz: Ahmet, Ayşe'yi elde etmiş ama hem elde etme şekli yönünden mutsuz, hem de istediği ve hayal ettiği gibi gelişmediğinden huzursuzdur. Ayşe'yi kaybetme korkusunun yanında vicdanı sızlamaktadır. Bir küs bir barışık olan ilişkileri, kaderin olağan akışını bozmuştur. Ayşe'yi potansiyel eş ve sevgililerinden ayırmıştır. Kader planında Murat, onun için uygun ve deneyimlemesi gereken eş olacakken, bu gerçekleşememiş ve bu yönden ak büyü süratle kirli tonlarla bulanmaya başlamıştır. Ama bundan da kötüsü var.
Ayşe, majikal olarak kendi üzerine yüklenen enerji tükendiğinde veya zamanından evvel bunu üzerinden atmayı başardığında gerçek duygularının farkına varacak ve kaçınılmaz olan son gelecek. Ayşe, Ahmet'ten ayrılmak isteyecek. Ayrılıkla birlikte geri tepen büyü çarkı Ahmet'i, kapana kıstıracak, her etkiye bir tepki olacağını bildiren evrensel kanun devreye girecektir. Ahmet'in bir kara sevdalıya, bir ruh hastasına, ümitsiz bir vakaya dönüşmesi artık zaman meselesidir.
Hala aşk büyüsünün ak büyü olduğunu düşünüyorsanız, Sistem'in onu yapana da yaptırana da nasıl bir bedel ödeteceğini iyi tahlil edin ve gözlemleyin. Bu kadar ak ve masumsa büyü, bu ceza niye?
26.04.2014

2 yorum:

  1. Gerçek büyüleriniz için teşekkürler efendim. Benim adım Zara Matteo. Bu gerçekten inanılmaz ve hayatımda hiç böyle bir şey yaşamadım. Sizinle tanışmadan önce, efendim, kocamı geri getirmek için mümkün olan her yolu denedim ama hiçbir şeyin benim için işe yaramadığını ve kocamın bana karşı çok fazla nefret beslediğini anladım. Eski kocamla tekrar bir araya gelme umudum olmadığını düşündüm. Ancak DR WHITE'ın başkalarına nasıl yardımcı olduğuna dair iyi yorumları okuduğumda, ona WhatsApp üzerinden bir mesaj göndermeye karar verdim: +17168691327. denemek ve bana söylediği her şeyi yaptım ve ona güvendim ve 48 saat içinde bana garanti verdiği için talimatlarını takip ettim ve tam o sırada eski sevgilim beni aradı. Efendim, şimdi her zamankinden daha mutluyuz. Her şey mükemmel ve çok doğal görünüyor! Özgün ve tartışılmaz büyüleriniz için çok teşekkür ederim efendim. işte yine e-postası:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Onu ayrıca Whatsapp'tan da yapabilirsiniz:
    +17168691327

    YanıtlaSil
  2. AMAN TANRIM!!! Çok gururluyum ve…

    AMAN TANRIM!!! Burada çalışmalarınızı paylaştığım için çok gururlu ve mutluyum Dr. Osunbor Şimdi buna inanamıyorum, eski kocam gerçekten dizlerinin üzerinde bana yakut bir gül sunarak onu geri almam için yalvarıyor ve beni terk ettiği ve boşanmadan sonra bana acı çektirdiği için pişman ve üzgün hissediyordu. geçen yıl meydana geldi. Ve tüm bu mucize Büyük Aşk Medyum dr Osunbor ile temasa geçtikten 48 saat sonra gerçekleşti. Bugün bu koca dünyanın en mutlu kadını benim. Dr Osunbor gerçekten başardınız..Evet.. Bugün benim ve ailem için bir mucize ve sonsuz mutluluk ve neşe.. Şimdi çok mutluyum ve size minnettarlığımı ve takdirimi ne kadar ileteceğimi bilemiyorum efendim. İnsanlara senin hakkında söz verdim. Bunu ben yapıyorum. Ve tüm dünyaya, acil yardıma ihtiyacınız olursa şimdi onunla iletişime geçin çünkü size yardım edeceği garantilidir. onunla e-posta dr.osunbor23@gmail.com veya kısa mesaj yoluyla iletişime geçin, arayın veya doğrudan Whatsapp +393663677754

    YanıtlaSil