10 Nisan 2014 Perşembe

Türkiye'nin Geleceği - Vizyon




Açık otoparkta aracımı arıyorum. Park ettiğim yere doğru yürüyorum, ortalıkta bir dünya insan var ve hepsi bir ağızdan konuşuyor. Durumda bir gariplik var, ne olduğunu anlamaya çalıştığım sırada aracımı görüyorum. Birileri onu modifiye etmiş, hobi olarak. Çok büyük tekerleklerin üzerinde yükselmiş, garip robotumsu aygıtlar eklenmiş. Hiç böylesini görmediğim için şaşkınlık içindeyim. "Tam da onu satmayı düşünüyordum, şimdi çok daha fazla para eder." diye düşünürken, birileri yaklaşıp ellerindeki kağıt paraları gösteriyorlar. Paralara bakıyorum - bol sıfırlı. Hay Allah, yoksa rüya mı görüyorum ve geçmişte miyim? Rüyada olup olmadığımdan şüphelenmeye başlamışken yanımdakiler cevap veriyor. "Hayır, rüya değil bu, sen gelecektesin. Zamanda gidip geliyorsun ve o yüzden karışık geliyor. Az evvel (birazdan) gördüğün (göreceğin) olay, dünyanın sonuna 1.5 sene kaladır.

Özeti:

- Dünyada karışıklıklar, nüfus artışı

- Enflasyon hortlamış

- Teknoloji ve hurda teknoloji başını alıp yürümüş

- Erkek baskıcı toplum çığırından çıkmış, bireysel silahlanma çoğalmış

- Fiziksel şiddet, kan dökme had safhada, çete toplumu

- Kadınlar üzerinde aşırı baskı, şiddet ve korku

(sembol: Kız kulesine benzer bayrağını seçemediğim bir kulenin yanında elleri bilekten ve bazısı da kolları dirsekten kesilmiş, sağa sola sallanan baskı altında kadınlar, 13 sene)

"Dünyanın sonu" meselesini sembolik almalı, bunun Türkiye ile ilgili bir durum olduğunu düşünüyorum.

10.04.2014 /02.15

2 yorum: