19 Kasım 2017 Pazar

Kozmik Enerji, okült bir ilim mi yoksa şarlatanlık mı?

Son yıllarda ülkemizde de bir hayli yayılan Rus menşeli Kozmik Enerji kanalına ilişkin gelen sorular üzerine, bu konuyu araştıranlara ipucu olabilecek bir iki bilgi vermek istiyorum.

Bir zaman V.A.Petrov adında bir büyücü yaşamış. Bu adamcağız bir "büyü kokteyli" hazırlamış, içine pagan ritüeller, doğu mistisizmi, kara büyü, NLP, şaman tekniklerini karıştırmış, İsa'nın, Muhammed'in, Buda'nın ve akla gelen diğer büyük elçilerin isimlerini sorumsuzca bu işe birer "kanal" olarak dahil etmiş.
Sonra Petrov kendi "gizli ilmini" Emili Bagirov adındaki öğrencisine akarmış, Bagirov Kozmik Enerji'nin ikinci gurusu olmuş. Kozmik Enerji'nin kaynağını bulmak için bir grup kozmik enerji "şifacısı" Tibet'e gitmişler. Neden Tibet'e mi? Ne kadar uzağa giderseniz, kontrol edilmeniz o dneli zordur.
Daha sonra kozmik enerjiciler yağmur sonrası mantarlar gibi hızla üremeye başlamışlar, ve sadece birkaç yüz rubleye "ruhsal" olmak mümkün hale gelmiş, birkaç bine "guru", "üstat" olabilirmişsiniz artık.
Kozmik enerjiciler aralarında pek dostluk kurmazlar, birbirlerini "kanallarının temiz olmadığı" ile ilgili ithaf ederler. Tabii işin özü aralarındaki iş rekabetidir. Ayrıca tam da bu insanlar "Dünya'nın aurasını temizleme" gibi yüce bir vazifeyi yerine getiriyorlarmış; insanların "kanallarını açarak" herkesi ve her şeyi kurtarıyorlarmış.
Peki isterseniz bu "kozmik kanalın" bazı isimlerine bakalım. Kozmik enerjinin Türkçe tanıtım broşüründe bu saydıklarımı göremeyeceksiniz, malum bizde ters tepebilirdi çünkü. Doğruluğunu kontrol etmek isterseniz, KE'nin resmi web sayfasından kontrol edebilirsiniz:
http://www.niktosark.com/index.php/bio
BUDHA
SHAON
FİRAST
ZEUS
KRAON
MUSA
MUHAMMED
İSA
AGNİ
ANAEL
HEKATE
ALTIN PİRAMİT
SUTRA KARMA
TOR
TİTAN
İNDRA
SİRİUS
NİRVANA
ŞİVA

Bu isimleri okuduğumda, en çok merak ettiğim şey, İslam peygamberi Muhammed'in
neye kanallık ettiği idi! Baktığımda alerjiye, sedef hastalığına, çıbanlara ve saçlara
 "iyi geldiğini" öğrenmiş bulundum. Düşünsenize, zaten "çoğunluğu Müslüman" olan bizim ülkemizde
Muhammed'i bize kanal olarak satan uyanıklar var!!

Mübarek Kozmik Enerji, hangi dinin sempatizanıysanız size onu sunabiliyor,
ne kadar müthiş bir hizmet değil mi? Aslında ülkemizde KE'nin uygulayıcılığını
yapanların, bu konudaki fikirlerini bilmeyi çok isterdim.
Şahsi fikrim, bu kanalın açık bir obsesyon davetiyesi olduğudur.
Kaynağı Rusya olduğuna göre, bu enerjiye yaklaşmadan evvel Rus sayfalarındaki
yorumlara göz atmanızı şiddetle öneriyorum. Aşağıda linkini vereceğim
sayfada çok kapsamlı bir değerlendirme sunulmuştur.
Her zaman ve her durumda kendi kanalınızı "temizlemeniz" ve yaratıcıyla
kurduğunuz bağda aracılar koymamanız dileğiyle, sevgiler...
http://www.zagovor.ru/main/parapsihologia/kosmoenergetika_bagirova_i_petrova_okkultnaya_sekta.htm

16 yorum:

  1. Sevgili Renan hanım sizin gibi parapsikolojiyi bilen enerji ve tekamul yasalarina hakim birisi olarak bu yaziyi yazdiginizi gorunce cevap yazmak istedim. Enerjiyi bilmek aslinda nötr olmayı gerektirir. Yazinizda bahsettiğiniz gibi birbirini kotuleyen kozmik enerji uzmanlarindan cok da farklı olmayan bir elestiri yazisi yazmissiniz. Biz siyaha siyah dersek dualitenin hala esiriyizdir. Bu yol oyle bir yol ki ya yol gosterici olacagiz yada yargilayici. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerji ve tekamül yasalarını bildiğim için nötr olmanın yanlış olduğu düşüncesindeyim. Siyaha siyah, beyaza beyaz diyeceğiz, tanrısal doğruluk ve iyilik ilkesi bunu gerektiriyor. Politik olmaya çalışmayacağız... Sevgiler..

      Sil
  2. Tanrısal doğruluk notrdür. Suçlama , suç, yargılama gibi konular dunya dualiesinin oyunudur. Siyah ve beyaz çıkmazına girdiğimizde dualite girdabinda döneriz. Umarım birgun aynı pencereden bakarız ruh kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size göre öyle :) Size göre yukarıdakiler doğruysa diyecek bir şey yok. Siz de yorum yapmakla saf tutuyorsunuz, tamamen nötr iseniz yorum yapmazsınız.

      Sil
  3. Ben bir öğretmenim sizin bu enerjiyi deneyimlemeden yorum yaptığınızı düşündüm. Dunya sağlık örgütünün bile onay verdiği bir enerji sistemini şarlatan işi olarak sucluyor olmaniz yorum yapma hakkı hissettirdi. Ustelik sizi suclamadan tarafsiz yorumlar yaptım. Bilimin onayladığı bir sistemi sucluyor olmaniz biraz düşündürdü. Bir gün bu konuyla ilgili bilgi almak isterseniz seve seve size yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani saf tutmayacaktınız :) Ben şarlatan demedim soruyu gündeme getirdim. Lütfen madem bilgilisiniz, İsa, Muhmmed, Budha, Musa kanallarının ne anlama geldiğini söyler misiniz?

      Sil
  4. Sevgili Renan hanım gercekten öğrenmek isterseniz buradan yazarak degil de ki biliyorsunuz yazmak iletisimde en zor ifade edilenidir birebir anlatmayi ve deneyimletmeyi arzu ederim. Çünkü bizlerde henüz birilerine her ne kadar eğitim versekte öğrenciyiz. Siz bu alanda basarili birisiniz hisleriniz ve görünüzün iyi olduğu rahatligiyla saf tutmadan bu sozleri yazmaktaki maksadimi anlayacaginizi umuyorum. Ikimizin de amaci birbirimize ego savaşı vermek degil. Kadim ogretilerin doğru anlasilmasi. Gerçekten notr olarak bu enerjiyi bilmek ve arastirmak isterseniz ozelden sizi bilgilendirebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, deneyimleme kısmı için "kobay değilim" demek istiyorum. Şükür ki iyi kötü bir sezgim var :) Siz kendi doğrunuz ile ben kendi doğrum ilea hayatımıza devam edelim.

      Sil
  5. Zamani gelince olması gereken olur. Bu arada sizi kobay olarak asla düşünmemiştim. Ozgur irade yasasina saygılı olmaya calisiyorum. Kaderde ne olmasi gerekiyorsa teslimietteyim. Islerinizde ve calismalarinizda basarilar dilerim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Bu sistemin kurucusunu büyücü olarak tasvir etmişsiniz.A.Bladimir Petrov bir büyücü değil Profösör doktordur.Hastaları üzerinde yirmi yıl uygulamış ve olumlu sonuçlar alınca insanlarla psylaşmıştır.Kozmik Enerji Dünya Sağlık Örgütünün kabul edip onayladığı bir sistemdir.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bir şeyi kabul etmek yada etmemek sizin özgür iradenizdir.Ama alay etmek ve aşsğılamak başkalarının özgür iradesine haksızlık etmektir.Kozmik enerji uygulayıcılarıyla ilgili aşağılayıcı fikirlerinizi doğru bulmadığımı ve üzüldüğümü belirtmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir, doğru bulmak zorunda değilsiniz. Link paylaştım baktınız mı acaba? Muhammed'in, İsa'nın, Musa'nın, Zeus'un, Şiva'nın resmi web sayfasında kanal olarak isminin geçmesine karşın Türkiye'de neden "sevgi kanalı" gibi isimler kullanıldığını da bu konuyu bilen uygulayan biri olarak yanıtlakanalmanızı bekliyorum. Sizce Muhammed cilt hastalıklarını iyileştiren bir kanal mı hakikaten? Web sayfalarında öyle yazıyor. Cevabınızı bekliyorum.

      Sil
  8. Helal renan hanim.dürüst ve cesur bir insansiniz. İnşallah hiç bozmadan devam edersiniz. Bu arkadaslarda ya aptal ya çok saf yada kötüniyetliler

    YanıtlaSil
  9. Bana kalırsa esas şarlatanın kim olduğu belli de… o kadar çevirdii kitaplardan insam hiç mi feyiz almaz… hiç bilmediği bir konuda atıp tutmakla kalmamış gayet zatif bir şekilde yaptığının art niyetli ve sığ olduğunu ifade eden insanlara da gayet çapsız cevaplar vermiş… Bence üstünüzdeki negatif enerji özlerini bir temizletin bir kozmikçiye belki biraz pozitif olursunuz

    YanıtlaSil
  10. Renan hanım size tamamen katılıyorum.
    Bir süredir farklı farklı, bu kişileri takip ediyorum.Hepsinin sistemi de farklı farklı bunu ben geliştirdim bunu ben ilave ettim vs...söylemlerini çok dikkat çekici!!

    İnsanı zayıf olduğu yönden kainat yaratılış evren enerji kişsel gelişim vs... alanları kendilerine mal edip buralardan yakalamaya çalışıyorlar.
    Ben de bunlara inanmak üzereydim söyledikleri anlattıkları insana çok hoş geliyordu.Evrene teslim ol , kimseye karışma kim ne isterse yapsın adam da öldürse sana ne dünya batsa zaten öyle olması gerekiyor teslim ol sen bitki gibi ol .Bir de bu anlattıklarına sufizm ,tasavvuf islam kelimeriyle bir güzel tenklendiriyorlar çünkü ne de olsa çoğu müslüman kimlikli insanlardan oluşan bir toplum ....
    Sonra sorgulamaya başladım bunlarda bir terslik var bunlar budizm hinduizm gibi dinlerin felsefelerine yeni kıyafet giydirip insanlara yeni birşeymiş gibi mi pazarlıyorlar diye düşünmeye başladım.

    Çünkü yüce peygamberim buyurur ki ; ;Bir yerde bir yanlışlık görürseniz onu elinizle ,ona gücünüz yetmiyorsa dilinizle ona da yetmiyorsa kalbinizle buğz edin . Bu ise imanın en zayıf noktasıdır.

    Sonra samsara zahmet edip adını bile değiştirmemişler beslendikleri yerden geldiği gibi alıp getirmişler.herkesi herşeyi affet , onların sarmalından çık ki ruhun özgürleşsin yüksel...kulağa çok güzel geliyor ,insan kendi kendine diyor ki ne güzel hiç kimseye kırgın kalmamalıyım herkesi affet herkesi bağışla e üst bir mertebe ancak Allahın sevgili kulları yapabilir.Sonra sevgili peygamberimin hayatınıdan bir kare hatırıma geldi; Uhud savaşında amcası Hamzayı şehid eden vahşiyi islama girdikten sonra peygamberimiz kendisine mescidde iken benim gözüme fazla gözükme diyor.Amcasını hatırlatıp onu üzdüğü için. Sonra bu mertebelerin en yücesinde olan zat neden gönlünde kırgınlık taşıyabiliyor ama dikkat edin küs değil ! !! kırgınlık var .Demek ki insanlar insani olarak kırgın olabilir ama küs olmamamlı benim anladığım budur.

    Bir diğeri de asil Türk kanına bunların öğretileri yaramaz.Şanlı Türkler çinlilerin asimile etme çabalarıyla çok mücadele etmişler.İyiki de etmişler yoksa dört bir kıtaya yerleşen ve nam salan bir millet olmazdık Okuyanlar için çok uzattım biliyorum bağışlayın kimseyi yerme ya da yargılama amacıyla paylaşımda bulunmuyorum olur ki kafanıza takılan bir şeyler sizin de varsa diye yazdım.
    (Bazı sayfalarda bu konuda ki görüşlerimi paylaştığımda sayfa sahibi benim islamı yanlış anladığımı hatta anlmadığımı iddia etti . Bakın bu bir yargılama değil midir!!! Hani nötr dünüz!!!)
    Meditasyon ve yogaları hiç saymadım bile zira menşei bellidir.

    Sevgiler saygılar

    YanıtlaSil
  11. Yorumunuz için teşekkür ederiö

    YanıtlaSil