31 Ocak 2014 Cuma

17 Aralık Vizyonu (17 Aralıktan Çok Önce Basılan "Astral Kapılar" Kitabından)



"Resimlerine baktığımda, ikinci kısımda görünen yüzün Said Nursi’ye ait olduğunu doğruladığım yüz ve yine onun ekolünü temsil eden asker, ışık saçan mavi gözleriyle manevi boyuttan görevli biri olduğuna işaret ediyor. Bu görev için Türkiye dışında da çalışmalar yapılmış, fakat sonuçları tatmin edici olmamıştır. Başında düşünülen görevden bir hayli uzaklaşan öğreti, uluslar arası çapa ulaşmıştır. İsim vermeye gerek yok, bugünkü “devamlarını” herkes biliyor. Yalnız rüya önemli bir gerçeğe atıf yapıyor: Akvaryumlardan teki hariç hepsi ölü balıklarla dolu. Bu demek oluyor ki, içinde ilk ruhani öğretiden zerre kalmamış olan sözde öğreti, bir teknolojik öğretiye, finansal öğretiye, yani güç ve paraya dönüşmüş. Said Nursi’ye bağlı bir çalışan ile durumu tiksinerek izliyoruz. Ve sonra bir şey fark ediyoruz: Akvaryumun tekindeki balıklar diriltilebilir! Akıttığımız su, yani temiz enerjiyle onları canlandırıyoruz. Bunun ne anlama geldiğini bugünlerde izleme şansı bulacağız…" (Haziran 2013; Astral Kapılar kitabından)

1 yorum:

  1. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var hepinize teşekkürler Dr beyaz her türlü çözüm için kendisine ulaşın

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil