30 Ocak 2014 Perşembe

Okurlardan Mektuplar - 1



İyi geceler Renan hnm, kitabınızı okudum, ilk kahin Vanga'yı şimdi de Astral Kapılar'ı, okumaya başladığınız an bırakamıyorsunuz tek gecede bitti ama muhakkak dönüp tekrar okunacak kitaplardan, inanılmaz bir emek ve cesaret, ruhuyla kitap yazan cesaretle kartal bakışı misali kendini ve evreni gözlemlemeyi ilk sizde rastladım, bir de aynı keyifle Dostoyevski'de :).2 gündür bahsediyorum ablamlarla da konuşuyoruz, gerçekten de öğrenmesi gereken ulaşıyor sanki bilgiye yeter ki setler konulmasın. Merak ettiğim bir şey var, sizce bu potansiyel astrolojik olarak fark edilebilir mi? Algılarınızın yüksekliği akrep burcu olmanızdan veya doğum haritanızdan da anlaşılabilir mi? Fikrinizi merak ettim doğum haritası konusunda, ben de akrep balık yengeç üçgenindenim de.(çok uzun yazdım mazur görün lütfen) artık rüyalarımı yazıyorum ve açılımlar olacağını okuduğum gece hissettim ,inanılmaz bir huzurla uyandım. Emekleriniz için binlerce teşekkür ederim ayrıca. S.Irmak

1 yorum:

  1. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var hepinize teşekkürler Dr beyaz her türlü çözüm için kendisine ulaşın

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil